Přišlo mi něco jiného, než bylo objednáno
Jsme pouze lidé a i přes veškerou snahu minimalizovat tyto situace může občas dojít k omylu. Pokud si myslíte, že jsme udělali chybu, neváhejte se na nás obrátit. Pokud nám o problému napíšete email, pokusíme se vám správné zboží poslat obratem a bez čekání na vrácení špatně zaslaného.
Postup pro sjednání nápravy:
- Připravte si zboží, které jsme chybně zaslali.
- Vyplňte nejlépe náš formulář pro výměnu zboží nebo sepište svou obdobnou listinu a připište nám, že došlo k chybě při expedici a doplňte číslo účtu pro případné proplacení nákladů na zaslání zboží zpět k nám.
- Zboží a formulář pečlivě zabalte a pošlete na adresu: DJmobil.cz, Nová 305, Štěpánovice 373 73
- Náklady na poštovné vám samozřejmě proplatíme. Nejlepší je, když nám doklad od přepravce vložíte přímo do balíčku nebo nám ho oskenujete a pošlete na email info@djmobil.cz.
- Váš požadavek se budeme snažit vyřídit co nejdříve a to nejpozději do 14 dnů. Obvykle to však zvládáme vyřídit obratem do druhého dne. Když nás o problému informujete na email, zboží pošleme obratem po nahlášení takového problému. Zboží pak můžete vrátit do 14 dnů od nahlášení této situace.
Upozornění a další informace:
- Zboží nikdy neposílejte zpět na dobírku. V takovém případě nebude zboží převzato.
- Údaje potřebné k identifikaci objednávky jsou celé jméno, číslo objednávky, číslo výdejky, email a další podle kterých můžeme přesně určit objednávku, které se situace týká.
- Proplácíme pouze běžné ceny přepravy při zasílání zpět a to podle našeho ceníku.